2011. augusztus 22., hétfő

Úristen *o*

Úristen!! *o*

Sziasztok gyerekek. Olyvá tűnik tényleg hónapok múlásával teszem ecsetem szuper blogom papírmaséjára. 
Ha tisztán emlékszem a pár perccel ezelőtti képre ,amin az előző bejegyzésem vizsgáltam ,a dátum májusi volt. 
Mert akkor a hír ,mit nem csiripelnek a madarak ... IGAZ! ,hogy negyed éve véstem utolsó szavaim eme közjegyző programba. 
S most mesélni fogok. Röviden. Semmi tartalmas szöveg. Csak rizsa. 
Az eddigi időintervallumban míg távol voltam szeretett internetes blogomtól hát .... nagyon sok mindenen ugortam ,és estem át. 
Szóljon az szerelemről ,barátokról, iskoláról ,pénzügyekről vagy a nyaramról... mindben átéltem rossz és jó dolgokat is.  
Az egyik legfrissebb hír mivel szolgálni tudok és érdekelheti embertársaim ... az a Home Made-em 
Neve még nincs és tudom ,hogy amikor ezt visszaolvasom egy késői pillanatban ki fogom röhögni magam ,mert mi az ,hogy "nincs még címe?" ._." 
A fontos tudnivalók. 
Igen. Én csinálom és Igen még mindig. Nem . Még nincsenek szereplők ,de Igen már válogatok és nemsokára túlesek a szűrésen ,így megszületnek a karakterek akiket majd átrajzolok vagy nem ,és indulhat is a bors és só műsor. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése